Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΔΡΑΣΗ!

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΔΡΑΣΗ

Φιλες και Φιλοι του Facebook

Σας προσκαλω και κανω εκκληση να γινετε μελη της ομαδας «Δικαστε τον κ. Παπαθανασιου»

Κατα την αποψη μου ειναι ενας επιορκος υπουργος (θα μου πειτε και ποιος δεν ειναι) αλλα εναντιον του εκκρεμει η μηνυση μου απο τον Αρειο Παγο απο το 2005 για παρανομη πραξη!!

Οι Ελληνες αγοραζαν το νερο σαν ψαρι για 14 χρονια!!!!!!! Εγω ομως σταματησα αυτη την αδικια. Περισσοτερα στον ιστοτοπο μου www. Tangara.gr και το ιστολογιο μου www.adikiellada.blogspot.com

Ελπιζω να μου δωσετε Δυναμη να συνεχισω τον αγωνα μου! Πιστευω ειναι θεμα χρονου εως οτου μας «ανακαλυψουν» οι ‘εντιμοι’ δημοσιογραφοι αυτου του τοπου και αποφασισουν να ασχοληθουν με αυτη την τεραστια απατη!

Πιστευω οτι ο καθενας μας μπορει να βρει τουλαχιστον 10 φιλους που να γινουν μελη. Ετσι οταν θα γινουμε πολυ περισσοτεροι δεν θα μας αγνοουν τοσο ευκολα οσο αγνοουσαν εμενα τοσα χρονια!!!

Αν δεν παλαιψουμε για τα δικαιωματα μας ποιος θα το κανει? Τα κομματα ειναι διεφθαρμενα. ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ!! ΘΕΛΕΤΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ? ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ. Οι Βουλευτες εχουν τεραστια προνομια!! Στην Αγγλια ο αρχηγος της αστυνομιας εχει την δυναμη να καλει σε ανακριση (συνεντευξη) τον πρωθυπουργο της χωρας!!!! Εδω την αστυνομια την εκαναν του κλωτσου και ..

Μην ειστε κοροιδα. Η απαθεια σημαινει συγχωροχαρτι στους ισχυρους. Δειξτε οτι εχετε δυναμη!

Εξ’ αλλου η συμμετοχη σας δεν σημαινει τιποτε αλλο απο συμπαρασταση.

Το Facebook ειναι ενα επαναστατικο εργαλειο. Μας δινει δυνατοτητες πρωτογνωρες. Ας τις χρησιμοποιησουμε για το συμφερον μας αλλα και για τον τοπο μας. Για την Πατριδα μας.

Σας ευχαριστω

Φιλικα

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΟΥΤΗΣ (ΜΒΑ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: